Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

26 Kasım 2011 Cumartesi

Tam bir Gerizekalıyım!

Efendim biliyorsunuz geceleri çalışan bir hatun kişiyim ben, Cumartesileri genelde işten erken saatlerde çıkıyorum. Bu gece yine her zamanki gibi 9'a doğru çantamı toparladım, mekandan çıktım...

Kafam o kadar doluki ben yürümüyorum sanki yolda;

ayrılıklar, eski sevgilimin göz göre göre yeni hatununun (bu konuya sonra tekrar gireceğim) elini tutup çalıştığım yere gelmesi *zoink zoink*, öndeki dişlerimden birini çektirmiş olmamla tek dişi olmayan oyuklu bir canavara dönüşmüş olmam, para durumlarını denkleyememem, ay sonunda yeni bir hayat dönemeci yaşayarak anne evine geri dönecek olmam...

dedim ya ben yürümüyorum, uçuyorum resmen.. kafamı bir kaldırdım duraktayım ve KY orada hop atladım 5tl 5tldir taksiye binmemek ve otobüsle eve gitmek benim için en mantıklısı. Otobüs bomboş bir köşeye oturdum, elimde telefon bir twitter, bir facebook, bir fotoğraf sonra yine twitter falan derken bir sonraki durak ŞİŞLİ!!! sesi ile irkildim ve kafamı bir kaldırdım resmen ŞİŞLİ'deyim ama benim evim Kurtuluşta..

Be kikirdek ah kikirdek ne yaptın sen? Yanlış otobüse binmişim.

Şişli'de indim bir güzel taksiye bindim ve Kurtuluşa geldiğimde taksimetre 8TL'yi gösteriyordu.. (bulgur, pirinç hikayesi)

Markete girdim yaşam üçlüm olan, krem peynir, çikolata ve kolayı aldım ve markete de tam 10Tl ödedikten sonra. Kulaklarımda o bilindik laf çınladı Gerizekaaaaaalıııııı...

Evet tam bir gerizekalıyım!

3 yorum:

  1. ay kıyamaammm ahahah :D
    gene başka otobosla döneydin ist u tavaf edip :D

    YanıtlaSil
  2. Bunda da bir hayır vardır ama. Bir de bu yandan bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Hayır mı şer mi bilemiyorum ama oldu bir kere^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...