Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

1 Kasım 2011 Salı

Kaldırın Pankartları Kızlar!

Vay Kasım Geldi Bakalım Nelere Gebe?

Merhabalar,

Daha önceden bir çok yazımda Kasım'ın benim için önemini yazmışımdır tabi beni yalnızca bu blogtan tanıyanlar Kasım'ın önemini yani benim için olan önemini bilmiyorlar. Onlara da anlatalım.

Aslında Kasım bir çok sanatçı için önemli; çünkü Kasım'ın olayı romantizm ve hüzün. Doğa bile ayrı romantik oluyor Kasım ayında. Aniden açan güneş, yağan yağmur ve rüzgar.. Doğasının da en güzel olduğu ay Kasım herhalde.

Yeni Yaş başlıklı yazımı okursanız orada da Kasım'ın önemini anlatan bir kaç cümle var.

Ayrılıklar, Ölümler, Mutluluklar hepsi Kasım ayında gizli.

Benim Kasım sevdam Lise aylarında başladı. İlk güzel ilişkim Volkan, onunla Kasım ayında sevgili olduk biz ve o Kasım ayında doğmuştu. Her Kasım bizim için özel oldu 4 senelik ilişkimiz boyunca ve bir çok kez Kasım ayında ayrılıp hemen barışmıştık. Son Ayrılığımız ise 11 Kasım'da oldu. O zamandan beri hep Kasım hüznü hatırlatır bana.




Bir çok güzel şey Kasım ayında yaşansa bile hep bir hüzün saklıdır Kasım. Her sene Kasım ayına korkarak başlarım ve ben hep KASIM ayında aşık olurum... Hep Kasım ayında terk edilirim. Yağmuru çok severim bilen bilir ve KASIM yağmuru bence yağmurların en güzelidir.



Hele şu filmi izlediğimde nasılda ağlamıştım. Evet çok klişe! Evet herkes bu filmi izliyor, ağlıyor ve seviyor. Ama benim için durum çok farklı. Çünkü içinde bir ben barındırıyor.. Gerek sağlık durumum olsun, gerek yaşadıklarım olsun. Sanki içinde bir ben saklıyor.



Bu yazı iki parttan oluşacak ve yazının ikinci partı aralığın 1. gecesinde gelecek. Bakalım Kasımda neler olacak?





2011 benim için tam bir KAOS yılıydı.. Sürekli sürüklendim durdum.. Ne mutlu olabildim ne mutsuz.. Ne ben olabildim ne bir başkası..

2011 Kasım ayından tek dileğim tüm gücünü gösterim bu seneye kendi gücüyle bir anlam yüklemesi ama iyi ama kötü hiç farketmez ama mutlu ama mutsuz... KAOSSUZ STABİL BİR KASIM DİLİYORUM KENDİME....

Ve bu şarkıyı dinlediğim, klibi izlediğim günden beri tek söylediğim sözü söyleyerek bu yazıyı bitiriyorum..

Düğünümde ve ya cenazemde farketmez..

Belki benim aklıma gelmez, belki ailemin aklına gelmez ama sizin bu yazıyı okuyanların aklına gelsin en azından...

Benim için lütfen bu şarkıyı çalın!

1 yorum:

  1. 1-O face sayfana eklediğin notları buraya ostlar halinde girmelisin.

    2-Çok güzel bir yazı olmuş hüznünü sevdiğim umarum öyle güzellikler getirsin ki sana diğer tüm hüzünleri unutttursun:*

    3-November rain çook güzel

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...