Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

27 Kasım 2011 Pazar

Ayrıldık, peki şimdi ne olacak?

Her ayrılığın ayrı bir hikayesi vardır. Benim ayrılıklarımın sonu hep aynıdır. Bağımlılık hastalığım var benim. Her şeye bağımlı oluyorum nedense? Kolaya, çaya, kahveye, insanlara, oyunlara, işime hemen bağımlı oluyorum. Onlarsız yaşamak aklımın ucuna gelse nefesim kesiliyor.

Bu yüzden ayrılıklar benim için zor oluyor. Sevmesemde, aşık olmasamda.. Olacak bu sefer seveceğim, sevileceğim diye başladığım bir ilişkiydi sonuncusu, ortak noktalarımız vardı onunla, ikimizde yazmayı seviyorduk ben aklıma geleni yazıyordum, o edebi yazılar yazıyordu, blogumu okuyor yorumlar yapıyordu ve hoşuma gidiyordu, hafta sonları birlikte kafaları çekiyor günün ilk ışıklarına kadar sohbet ediyorduk, evet çok yüksek bir aşk değildi bizimkisi öyle onu görünce titremiyordum, zaten bir film değildi ki benim hayatım..

Ama gittikçe ısınmaya başlamıştım ona, önceki yaşadığım kırgınlıkların cezasını ona çektirmemeye karar verdiğim gün terk etti beni. Sonra geri dönmek istedi, bir sözümü yanlış anlayıp yine çekti gitti. Üzülmedim ama çok ağladım, ne olursa olsun bir ayrılıktı sonuçta.

Artık beni aramayacak, beni dinlemeyecek, blogumu okumayacak yorum yapmayacak, mızmızlanmayacaktı, artık o olmayacaktı..

Bu bile yeterdi sabahlara kadar ağlamam için.

Special K'yi daha yeni atabilmişken tenimden hatta belki atamamışken ona gerekli ilgiyi gösteremedim belkide, belkide gösterdim o almadı, sorun kimde ve ya nede gerçekten bilmiyorum.

Sanırım bende, bağımlılık problemimi aşmam lazım..

İnsanlar istedikleri zaman gelip, istedikleri zaman giderler..

Hatta o kadar istedikleri zaman gelirlerki sırf gösteriş olsun diye ellerinden tuttukları yeni sevgilileri ile zorlarlar sınır kapılarını.

Ama unuttuğun bir şey var Avalon Prensi, sen kendin söyledin
Belkide bundan sonra hayatımda hiç kimse senin gibi yaklaşmayacak bana ve üzecekler beni
diye...

Peki onlar seni üzerken, seninde beni hala üzmeye çalışman normal mi?

11 yorum:

  1. Düşüncelerine katılıyorum. İnsan yine de hüzünlenebiliyor, geçen güzel günlerin adına..

    YanıtlaSil
  2. herkese aynı yalanı söylüyor ne yazık ki bilim kurgu hikayelerinde yaşar o aşkını :)

    YanıtlaSil
  3. Kim olduğunu bilmiyorum ama belli ki avalon prensini tanıyorsun.

    Herkese aynı yalanı söylediğini zaten bir şekerlik davasından çözmüştüm ben^^

    Yorum yapan ellerine sağlık öperim

    YanıtlaSil
  4. prensler masallarda yaşar prensle yaşayanda yalanlarda yaşar zararın neresinden dönersen kar güzellikler sende kalsın şekerlikde konuyu tatlandırmak için sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen öyle.. Kikirdek benim adım kikirdemek benim işim gerisine karışmam :)

    YanıtlaSil
  6. her ne kadar kikirdesen de için çatırdar, üzülürsün. sen yine de kikirdemeye devam et ama kendini kandırmamaya çalış..

    YanıtlaSil
  7. ayrılık ardından oluşan ayrılık anksiyetesi ve sonra hastanenin acil servisi... bilirim.

    YanıtlaSil
  8. Blogları karıştırırken bu yazı denk geldi okudum kimden bahsettiğinizi de hemen anladım hatta o kadar açık ki, şöyle söylemeliyim size arkadaşımı yanlış tanımışsınız... Açıklamam ise şu olacaktır; üzgünüm ama sizi başka kişilerin yerine koymaya çalıştı yaptığı hatanın kendisi de farkına vardı öyle ki birini sevince ondan daha tutkulu daha çok seven daha bağımlı olan birini bulamazsınız... Ve tanıdığım en iyi insanların duygularına en çok değer veren insandır, terk ettiğinde bile insanların duygularını incittiği için günlerce üzülür ve gösteriş için hiçbir şey yapmaz ki tanıdığım en mütevazi insanlardan biridir. Sevgili kırmızı başlıklı kikirdek lütfen onu yanlış değerlendirme çünkü ciddi anlamda yardıma ihtiyacı var bu aralar inan o da yaşadıklarından bıktı ve kendisini düzeltmeye çalışıyor eğer varsa yaşattığı iyi anılarla hatırla onu... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Yanindq olmaya calisiyorum su siralar...

    Kim oldugunla ilgili tahminim var elbet ama onemi yok, arkadasini koruman gayet dogal...

    Ama benden sana bir tavsiye Adsiz.. İnsanlwr ne yasamislarsa yasasinlar.. Birini korumak icin bile olsa baska birine kotu anilari bu sekilde yuzune carpmamalisin...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili elmyra, blogunda dolaşıp bazen hüzünlü bazen de çook keyifli dakikalar geçirirken bu yazına denk geldim ve yorumları okudum ve biliyor musun ben çok merak ettim :S Hayatın güzelliklerle dolsun...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...