Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

3 Eylül 2012 Pazartesi

Hayal ediyorum

Sımsıcak su ile doldurulmuş bir küvet hayal ediyorum içindeyim ve kendimi suya bırakmışım.. Sonra masaj yapan birini hayal ediyorum bacaklarıma, belime, boynuma masaj yapıyor hafif bir müzik çalıyor... O'nu hayal ediyorum sarılmış bana öylece duruyoruz sessizce... Dev bir çikolata şelalesine kaşıkla giriştiğimi hayal ediyorum.. Aşk filmleri ve bolca aburcubur eşliğinde koltukta hayal ediyorum kendimi... Her yerim ağrıyor diş etlerime kadar.. Geçtiğini hayal ediyorum..

Şu anki ruh halime dayanabilecek bir sevgili hayal ediyorum, elleri ile nutella yedirsin bana hatta yıkasın beni sonra uyutsun sırtımı okşasın.

Çok mu şey istiyorum?

Her yerim ağrıyor, diş etlerime kadar... Dev bir ağrı kesici hayal ediyorum...

Çok hayal ettim gözlerim doluyor resmen...

Üffff işte sadece bugünlerde kadın olmak istemiyorum!





2 saat sonra gelen edit: Bostancı sahile inildi, 40 midye ve 1 sucuk dürüm yendi, en yakın marketten 1 kavanoz nutella alındı eve dönüldü... İşte şimdi hayat bana güzel^^



2 yorum:

  1. ha haaaaa sonu iyimiş.
    hayaller şaane.
    nutella kavanozunu 15 dakkada bitiriyom ki ben.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...