Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

13 Eylül 2012 Perşembe

Bir başı yok sonu da yok

Ara sıra kararsız kaldığınız oluyor mu? Ne yapacağınızı bilmediğiniz zamanlar? Peki ya elinizden gelen her şeyi yaptığınız ama O'nu tatmin edemediğiniz zamanlar? İki arada bir derede kalma durumu? Belirsizlik sizi de çok sinir ediyor mu?

Biraz özele inelim... Koşup koşup kucağına atlamak istediğiniz zamanlarda donup kalır mısınız? O'na onu çok özlediğinizi söylemek isteyip susmak zorunda kaldınız mı? Duygu haykırmak isteyip, karşılık alamamaktan veya terslenmekten korktuğunuz anlar oluyor mu?

Ben çok korkuyorum!

Çok kolay güvenen ve kendini insanlara açan biri değilimdir.. Kolay kolay dost olamam kimseyle bugün en yakın arkadaşımla bile 10 sene icinde dostluğumuz gerçek bir dostluk kıvamına girdi... Gönül işlerine gelince kolay kolay kabul edemiyorum kimseyi tenimde, yanımda eğer kabul ettiysem bu seferde vazgeçemiyorum. Elimden geleni yapıyorum dostlarım içinde, aşklarım içinde ama bazen tek başına çabalamak yetmiyor ve olmayınca olmuyor. 

Biliyorsunuz artık, kaybetmekten korkuyorum ben!

Bazen bu beni çok fazla hata yapmaya sürüklese bile korkuyorum işte... Siz korkmuyor musunuz? Birine alışıyorsunuz, onunla olmaya, eğlenmeye, onu öpmeye, onunla dertleşmeye hatta yanında uyumaya bile alışıyorsunuz, ve sonra hoop kayboluyor, kaybediyorsunuz, sizden uzaklaşıyor, yok oluyor...

Bu sizi korkutmuyor mu? Üzmüyor mu?

Beni kahrediyor, üzüyor.. 

Yine böyle bir durumdayım işte korkak, ürkek... VE KARMAKARIŞIK!!!


8 yorum:

  1. Elbette korkulur.. Değr verdiğin kimse sana değer vermiyorsa eğer. O halde o da hayatından çeker gider..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitse bir türlü, gitmese başka bir türlü :/

      Sil
  2. Aha.. Benim tam da şu an yaşadığım durum.. Zayıf noktamız, aşırı alışkanlık.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu okurken gozlerim doldu. Ağlıyorum şu an. Evet ben de korkuyorum

      Sil
  4. Aglattin beni bu yaziyla.. nasil da içime isledi... evet korkuyorum

    YanıtlaSil
  5. Ağladım gece gece.. nasilda icime isledi bu yazi.. evet korkuyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...