Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

21 Nisan 2015 Salı

Her Aşk Ölümü Tadacak...!




Ne garip bir şey bu aşk değil mi? Ne kandırıkçı, oyun bozan bir şey.. İlk geldiğinde sizi çok mutlu eden giderken yerle yeksan eden bir şey.. Tüm duyguları yaşamanızı sağlayan şey aşk! Ben pek beceremem aşık olmayı.. Neden beceremiyorum biliyor musunuz? Beceremiyorum çünkü bilmiyorum ben aşık olmayı köle oluyorum deli oluyorum divane oluyorum o duyguyu tattığım zaman... Sürükleniyorum taki o ayrılık duvarına toslayana kadar sürükleniyorum sonrası hep acı hep gözyaşı...


4 yorum:

  1. Gerçekten etkileyici yazıyorsun, keşke yazmaya devam etsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gerçekten yazmak istiyorum ama o kelimeleri bir araya nasıl toplarım bilemiyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...