Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

16 Nisan 2015 Perşembe

Dönüş...

Gitmek mi zor ? Kalmak mı zor ?

Dönmek zor, hemde çok zor... Neresinden tutacaksın, son yazını yazmışsın 2013 yılının Ocak ayınca olmuş 2015 Nisan, ne çok şey değişmiş belki hiçbir şey değişmemiş. Devrik Türkçen dilbilgisinden nasibini almamış cümlelerin ve kafanın içinde uçuşan kelimeler...  Şunu yazayım, bunu yazayım, bu konuyu yazayım ama ben yazayım derken tekrar tekrar sarı büyük kalın kapaklı günlüğüm ile yorganın altında buluyorum kendimi. 

Bir şeyler bırakmak geride, yarın gittiğinde arkandan ruhunu anlayanlar defalarca okusun diye...

Neye kızmıştım en çok, ne üzmüştü beni, ne düşünmüştüm olan olaylar hakkında? 

İlham Peri'm dönelim demeseydi elbette bu gücü kendimde bulamazdım... 

Ahhhhh, kelimeleri yakalayıp dize getirip döküversem buraya ne çok anlayacak şey var... Sahi ne yaptılar Blogger profillerimize? Bazı şeyler olduğu gibi güzel değil mi? Kuşe kağıtta okumak ister misiniz Sefilleri, dedenizin Burak Özçivit gibi gözükmesini ister misiniz? Biz zaten yazan insanlarız bağlıyız tutkularımıza, geçmişimize, alışkanlıklarımıza... Değiştirmeyin dünyamızı kapatmayın ruhumuzu...

Ha twitter güzel, instagram güzel, tumblr güzel fakat duyguları en çıplak hali ile kelimelere dökmekten güzel değil hiçbir şey! 


Hazırsak başlayalım! 

Ben döndüm, biz döndük..... 

8 yorum:

  1. merhaba. gelcem yine. çok sevindim. arada gelip kontrol ediyordum seni. gelcem yine. heyoooo. sen ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleyyyyyyy bu ne güzel karşılama ^_^ Yine buradayız ya seriyoruz ruhumuzu

      Sil
  2. Deeptone benden önce gelmiş inanmıyorum^^ birlikte dönüp yine birlikte dökmek eteğimizdeki taşları,yine geleceğe bırakmakbikaç satır, bu bambaşka bunu ne inst. ne tumblr da yakalamak imkansız, hoşdöndük olmazsa olmazım, meleğim:**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi ben de ipekböceği de döndü diye yazarken o da gelmiş bak :)

      Sil
    2. Nasıl huzurlu geldi buralar bana şimdi :*

      Sil
  3. tabii ki blog en iyisi. insta twit doyurmuyor :)

    hadi annat bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. tabii ki blog en iyisi. insta twit doyurmuyor :)

    hadi annat bakalım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...