Milyonlarca kelime kafamın içinde uçuşurken, oraya buraya yazamadığım, kimseye söyleyemediğim şeylerin varlığı beynime ve yüreğime fazla geliyordu ve yine aldım bu sanal günlüğü elime...

9 Kasım 2017 Perşembe

Facebook ile tarihte bugün

Facebook bize her gün geçmişi hatırlatıyor. Ben her gün bir kez mutlaka kontrol ediyorum. Yaşadığım her seyin sınavım, geçmişin ise deneyimlerim olduğunu kabul ettiğimden beri keyif alıyorum cogu zaman. 
Yaptıklarımdan hiç pişman değilim fakat yaşadıklarım için üzgünüm. 

Ailenden başka birilerini ailen olarak görebilirsin..
İşini evin sanıp geceleri iş yerinde uyuyabilirsin...
Hayatın sana hak gördüğü enerjinin iki katını hatta daha fazlasını para için değil, kariyer için değil, minnettarlık hissettiğin insanların taktiri için harcarsın.
Çünkü işini seviyor, ailene minnetarsındır.

YAPMA! (burası özellikle kariyer adımlarını yeni atmaya başlayacaklar için) 

Gün gelir annen bile seni düşündüğünden  daha çok düşünür kendisini.

Annen gibi ol, kendini düşün. 
Çünkü kimse yaptığın her ek iş için ek maaş vermeyecek. İş hayatında kimse iyiliklerin için teşekkür etmeyecek.
Hatta bi süre sonra aslında gorevin olmayan işler üstüne kalacak.

Belki bir gün hiçbir becerisi olmayan bir torpili tarafından vedalaşmayı bile hak etmeden kapı dışında bulacaksın kendini. Tüm bunlara rağmen ağlamak da hakkın değil.

Dİkkat!
Kariyer hayallerinden SAKIN vazgeçme. Belki ailen yerine koyamazsın; evin gibi hissedemezsin.
Fakat işini severek yapacağın için mutlu ve başarılı olursun. Istediğin aile ve ev senin olur.

Geri dönüşü olmayan en büyük yanlış; mecburen aslında olmak istemediğin biri olmandır. Üstelik bunu savaşmaktan korktuğun için yapıyorsan.

Şimdi gelelim bana; ben bu hataları çok yaptım çünkü hayal kurmayı bırakmıştım...

Hatalarımın farkında ve çok daha güçlüyüm.


Peki ya sizin hayalleriniz var mı hala?
Tüm karanlığa rağmen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...